יום שבת, 4 בינואר 2014

מפקקטה לחם, עבור דרך דה לגיטימציה, ועד טקטיקות עסקיות מפוקפקות ושירות לקוחות שערורייתי של אקספדיה

כמו שראוי שכל צרכן ידע, איכות מוצרים, ושרותים בכלל זה, נבחנים כאשר יש בעיה. כשהכל סבבה כולם גיבורים... בבקיצור למה לא אקספדיה ועוד כמה טיפים בנושא הזמנת טיסות באינטרנט לקינוח.

הקשיבו לדבריו של בלוגר בעל נסיון אישי:
"חברת אקספידיה (Expedia) היא ערוץ פופולרי, קל וזמין לרכישת כרטיסי טיסה לכל יעד כמעט בעולם בלחיצת עכבר. אחת הסיבות שאקספידיה כל כך פופולרית בקרב תיירים היא המהירות: הכרטיס האלקטרוני מגיע מיד עם התשלום, ואין צורך להתעסק עם מענים קוליים, פקידים חמוצים או בירוקרטיה מסורבלת של חברות תעופה. כמו כן, המערכת מאפשרת להשוות בין רוב חברות התעופה ולבחור את השילוב הזול ביותר. כאמור, הכל טוב באקספידיה כשהדברים מתנהלים באופן חלק. אולם כשמתעוררות בעיות – לקוח שמחמיץ טיסת המשך שלא באשמתו, טיסה שמתבטלת בשל סופת שלגים ומעל הכל, ניסיון לבקש החזר כספי במקרים כאלה – מגלה הלקוח הנדהם שפרנסי אקספידיה מתנהלים לפי הרעיון הצבאי הותיק של מלחמת התשה..." לפוסט המלא

אקספדיה שירות לקוחות